torsdag 5 september 2013

Utanför mitt fönster...

... pågår någon jävla asfalteringsbonanza. Innanför surrar en ful och fet fluga.

Idag ska jag till Kista och äta två gånger. Turligt och trevligt.

Funderar på om man skulle ha ett chip som bloggade direkt från hjärnan. Har nämligen glömt Ajfånen på jobbet två kvällar nu den här veckan och då händer det inte så mycket här om man är out and about. Och det är man.

På Svensk Bridges Anslagstavla är det många som redan tillämpar principen direkt från hjärnan in på anslagstavlan. Utan att passera gå. Eller något annat onödigt filter som rensar litet.

Kära gode Gud, eller för all del Kungen, låt det inte bli så med mig. Jag har redan en släng av fast forward när det gäller att tänka innan jag pratar.

3 kommentarer:

  1. Spännande kommentar om anslagstavlan...

    SvaraRadera
  2. Det där med ett bloggchip i hjärnan kanske inte vore så dumt. I dag på vägen till jobbet kom jag på ett så himla bra inlägg.

    Det var någonting om ironi och det var klockrent.

    Och det är typ det enda jag kommer ihåg nu.

    SvaraRadera
  3. Har också tänkt på det där; hjärna direkt till blogg. Sedan har det varit väldigt många gånger då jag varit tacksam för att så icke är fallet.
    ;D

    SvaraRadera