söndag 12 januari 2014

12. Hepp! Dagens tv-tips

Tydligen finns det människor som inte ser på Curling under OS. Nu kanske OS-sändningarna blir så skitdåliga att OS-curlingen kan fattas oss, men annars. Missa inte.Seriöst!

Tydligen finns det människor som inte heller ser på Downtown Abbey. Som till exempel Esset. Då ser jag på det på min dator i play. Vilka kläder! Vilka skor!

Tydligen finns det människor som inte ser på Suits. Dåligt tänkt! New York.

Tydligen finns det massor med människor som ser på någon Mästerkock. Jag är inte en av dem! Gissar att många kommer tipsa om det också!

Slutligen. Girls! Helt annorlunda än något jag sett förut! Kolla på det! Slut på tipsen från tåget tillbaka till Stockholm.

6 kommentarer:

  1. Jag är tokpeppad på Girls nya säsong som kickar igång nästa vecka … Yay!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur menar du? Den går väl för fullt på SVT? Hoppas jag!

      Radera
  2. EM i handboll! Kanske är jag ensam om det tipset?? Har inte sett ett endaste avsnitt av Downtown abbey. Än.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste du. Och jag ska nog se litet handboll så klart!

      Radera
  3. Girls är en riktig höjdarserie! Så kul det var att träffas i helgen. Så roligt det var att få lära känna dig och jag hoppas att det blir snart igen. Ha det gott och hoppas hostan lugnar sig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hostan är på väg åt rätt håll! Roligt att träffas verkligen!

      Radera