tisdag 28 januari 2014

28. Kolla! Här är en bok jag vill o-tipsa om

Det här o-tipsandet är jag normalt jättebra på. Men böcker?

Började, av flera olika anledningar varav en var ett tips, att läsa boken Kobran av Forsyth. Den kan jag o-tipsa om. Den var sugig och jag läste inte ut.

Man ser nästan varningstexten, eller hur?

Jack av Lundell. Sugig. Har inte läst ut. Sen kommer jag inte på några fler, men vad ni gör, läs inte dom. Eller läs dom, men skyll i alla fall inte på mig. Jag har o-tipsat som sjutton.


3 kommentarer:

  1. Men eller hur! Samma klass som Robert Ludlum, man blandar ju liksom ihop de gubbarna. Skittrökiga.

    SvaraRadera
  2. Ah. Ska genast låta bli att läsa Kobran.

    Jack har jag dock redan läst. Och tyckte inte att den var så farligt sugig. Även om den var en rip off på On the road. Vilket det kanske skulle vara, med tanke på titeln...

    Men i vilket fall som helst. Jag var väl i tonåren när jag läste den, jag kanske inte visste bättre då. :-)

    SvaraRadera
  3. Nä håller inte med om Jack. Lite seg kanske. Kobran hoppar jag dock över.

    SvaraRadera