lördag 17 maj 2014

Hör nu på (govänner)

Om någon av er känner mig som (en anings) virrig så är det korrekt. Barkarby utan plånkan? Så klart! Esset betalade ett par träskor cash. Sedan åkte vi hem och lagade brunch till oss för att ätas på balkongen. Min balkong med öppna dörrar! Nu är jag och dagens trädoja på väg till Söders höjder för bloggträff. Vi har valt en sommardag!

Det är ingen giraff, det är en zebra! Eller en förklädd dalahäst?

En aning sent lägger jag in, fortfarande pågår bloggträff!

5 kommentarer:

  1. Det var nära att det blev hemgång utan kryckor för mig, en rätt festlig känsla vid busshållplatsen. Måste vara ett bra tecken. :-)

    SvaraRadera
  2. Vi valde en jättebra dag och en jättebra restaurang och jättebra folk och jättebra efterfest och jättebra allting. Puss på dig min Spader <3

    SvaraRadera
  3. Vad kan man säga? Vilken lördag! Som toppades med fotboll på söndagen! :)

    SvaraRadera