måndag 6 oktober 2014

Om Jempan

Alltså. Bloggtjejerna. I love You. Killarna i laget (gubbarna, that is), ni är toppen.

Men Jempan. Hon är både en tjej och bridgespelare. Hon förstår mig. Dessutom jävligt rolig. Jag säger inte att vi är lika varandra, men det händer rätt ofta att vi tycker samma saker är roliga. Hon förstår finesser med finesser.

Esset brukar säga att det är turligt att Jempan är just en tjej. Vore hon kille bleve han orolig. Kanske på grund av sin egen höga ålder?

Hon kommer med lämpliga förslag om till vad min tavla på kontoret bäst användes:


Hon diskuterar ett dilemma hon har med en förrädisk våg, som hon kan tänka sig att dela med mig. Kanske har jag något som hon behöver så att vi kan bytlånas?






Och faktiskt. Det var ändå här på Internet - eller the world wide web - som vi lärde känna varandra. Och som idag har tydligen Jenny namnsdag! GRATTIS!

4 kommentarer:

  1. Åhh vilken namnsdagspresent! :)
    Jag älskar dig också Anna, du är bäst!
    Jempan

    SvaraRadera
  2. Grattis båda två, till varandra och ev namnsdag... Jag ser utökad användning för min whiteboard nu - kanske avklarade distanser, tider och belöningsinköp - och toppa med avdelningens produktivitet och effektivitet.

    SvaraRadera
  3. Lovely! Vänner - bästa bästa.

    SvaraRadera