onsdag 9 mars 2016

Idag tänker jag på att det var länge sedan ...

... jag bloggade. Ett år senare, är jag ett år äldre. Logiskt. Men inte så mycket klokare. Hur känner ni er? Som ett under av klokskap?

Sedan sist har det spelats kort, köpts skor, jobbats. Inte mycket annat. Har läst bloggar sporadiskt.

Junior fyller femton i sommar och jobbar på ICA. Kan man dra några slutsatser om framtiden för hans del baserat på detta faktum? Är det början på ett imperium? Som Kamprad eller så?

Esset är uttagen att spela i landslaget igen.

Seniorlandslaget. Visade sig att man då sa grattis till mig. Ty jag har gift mig med en gammal gubbe. Visserligen en snygg och smart gammal gubbe, men ändå. Trodde tidigare att gubbar som man gifte sig med måste vara stenrika.

Trodde tydligen fel.

8 kommentarer:

  1. Det är synd om dig och Mats. Han trodde också han flyttade ihop med en rik gammal kärring. Tänk så jag lurade han. :-)

    SvaraRadera
  2. Men heeeeej!
    Den här tanten har också en snygg, snäll och smart gubbe. Men huvvaligen, tiden går och ve och fasa så passerar hon en gumgräns i år! Hur kan det vara möjligt?

    SvaraRadera
  3. Ett år känns som fem minuter, och hur mycket klokare kan man bli på så kort tid?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte mycket klokare alltså. Världens miss!

      Radera
  4. Kul att "se" dig igen☺ Annika

    SvaraRadera