söndag 31 december 2017

2017

Året då jag fyllde femtio år. Året då jag tog ytterligare jobbkliv och gjorde många aktiva val. Femtioåringar gör sånt. Tyvärr verkar det där med att blogga inte vara så aktivt. 

Valde litet mer kontakt med min bror, mindre storlek av mig själv och att inte spara semesterdagar.

Äldste sonen flyttade tillfälligt hem, Junior började gymnasiet (!) och Esset spelade VM i bridge i seniorklassen (!). 

Vi spelade bridge. Massor med bridge. Umgicks med vänner. Hälsade på i Lilla byn två gånger! Var 2017 någonsin tråkigt? Nej, verkligen inte.

Kanske är det därför som jag uppehåller mig mer i den verkliga världen än i bloggosfären eller på facebook. Eller så beror det på något annat.

Önskar er alla ett glimrande 2018!




5 kommentarer:

  1. Satsa på fler besök i Lilla Byn under 2018!

    Men oavsett om det blir så eller inte så önskar jag dig ett hejdundrande roligt 2018!!! Puss!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig ett Gott nytt år!!! /Cina

    SvaraRadera
  3. Livet - några steg framåt och vissa steg bakåt...
    Glimra på i livet fina du! Kanske glimrar du till i skriftlig form också - älskar din humor.

    SvaraRadera